Politică de retur/schimb/rambursare

Acceptăm retururi și schimburi de produse, achizitionate de pe site-ul cu vânzare online adamohammock.ro. Costul serviciului de transport al comenzii până la domiciliul clientului nu poate fi restituit, la fel Rennon Marketing Solution srl nu plătește costul transportului pentru produs returnat doar în cazul în care returul este cauzat de o greșeală de fabricație. 

Puteți returna produsele cumpărate de pe site-ul cu vânzare online adamohammock.ro. în termen de 30 de zile calendaristice din momentul în care au fost livrate de curier, fie că sunteți persoană fizică sau juridică.

Completați formularul de retur de pe pagină, asigurându-vă că produsul pe care vreți să îl returnați îndeplinește condițiile de retur. Pentru a fi luat in considerare, formularul de retur trebuie trimis pe adresa de e-mail [email protected], cu titlul(subiectul) „Cerere ramburs”, cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării produsului.

Menționați în formular una dintre opțiunile de retur: 
-schimb cu un produs de același fel;
-schimb cu un produs diferit vândut de Rennon Marketing Solution SRL în aceeași valoare;
-retur cu rambursarea sumei de bani plătite la cumpărare, mai puțin costul transportului.

Condiții de returnare 

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. Acesta trebuie să fie, de asemenea, în ambalajul original intact.

Poate fi returnat:
-orice produs pe care il primiți cu defect de fabricație sau denaturare la transport, din vina noastră; 
-produsul cumparat care nu corespunde dorințelor dvs.

Pentru a finaliza returul produsului, avem nevoie de o chitanță sau dovada achiziției care v-a fost înmânată la livrare odată cu produsul.

După aprobarea cererii de retur, vom trimite curierul la dvs. să ridice produsul pe care vreți să îl returnați.
Daca ați optat pentru retur cu rambursarea sumei plătite la cumpărare și produsul pe care l-ați returnat îndeplinește condițiile de retur, vă vom returna banii în contul specificat de dvs. în formularul de retur, în maxim 30 zile calendaristice.

Dacă returnați un element cu valoare de peste 450 RON, ar trebui să luați în considerare utilizarea unui serviciu de transport care poate fi urmărit. Noi nu garantăm că vom primi elementul returnat.
Odată ce produsul restituit este primit și inspectat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit elementul returnat.

Vă vom notifica, de asemenea, de aprobarea sau respingerea rambursării.

Rambursare parțială

Există anumite situații în care se acordă numai rambursări parțiale:
-Orice element al comenzii care nu este în starea sa inițială, este deteriorat sau are piese lipsă din motive care nu se datorează erorii noastre.
-Orice element al comenzii care este returnat în mai mult de 30 de zile de la livrare.

Schimburi

Înlocuim elemente din comandă numai în cazul în care acestea sunt defecte sau deteriorate.

Dacă aveți nevoie să schimbați un articol, trimiteți-ne un e-mail la [email protected] și trimiteți articolul dvs. la adresa: Cămin 27, jud. Satu-Mare, România, cu mențiunea Schimb comanda online.

În funcție de locul în care aveți domiciliul, timpul necesar pentru primirea schimbului poate varia.
Plata pentru costurile de transport pentru returnarea/schimbul articolului vor fi suportate de dvs. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de returnare va fi dedusă din suma rambursată.

Modificare sau anulare comanda

Daca te-ai răzgândit și nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cât mai repede la numărul de telefon: 0770237187. Vom face tot posibilul să modificăm sau să anulăm comanda.

Dacă aveți nevoie și de alte informații decât cele afișate în contul dvs., contactați-ne la: 0770237187.

Vă rugăm să rețineți că articolele originale pe care doriți să le returnați trebuie să corespundă următoarelor criterii:

produsele nu au fost utilizate, purtate, spălate, modificate sau deteriorate;

eticheta de identificare este încă atașată la produsele cu sigiliul de unică folosință;

produsele trebuie returnate, complete și neutilizate, în ambalajul lor original (dacă doriți să returnați un kit, trebuie să includă toate componentele sale);

Articolele de retur trebuie trimise înapoi la Adamo Hammock în termen de 30 de zile de la data livrării pachetului.

reutilizați materialele de ambalare originale pentru a ambala mărfurile returnate pentru a asigura sosirea lor în stare bună

scoateți sau acoperiți etichetele de transport anterioare din exteriorul cutiei (adrese vechi, etichete etc.)

închideți și casetați bine cutia pentru a vă asigura că nu se va deschide în timpul tranzitului